Welkom bij Voedselbank Houten. Woont u niet in Houten, Schalkwijk, Tull en ’t Waal of ’t Goy?, klik dan hier.

Intaketeam

Contact met het intaketeam

Voor alles wat met de aanmelding te maken heeft, kunt u contact opnemen met het intaketeam.

per mail: aanvraag@voedselbankhouten.nl

per telefoon:

dinsdag- en donderdagochtend tussen 9.00 en 12.00 uur op 06 12940755.
U kunt ook een berichtje op de voicemail inspreken. Dan bellen we u terug.

Kijk op de aanmeldpagina voor meer informatie over het aanmelden.

 

Als u niet kunt komen:

Afmelden!

Als u niet naar een afspraak kunt komen, meldt dit dan bij het intaketeam (zie boven)

Als u op een uw pakket niet kunt komen halen, geef dit dan zo snel mogelijk door via afmelden@voedselbankhouten.nl. Telefonisch doorgeven kan alleen op dinsdag- of vrijdagmorgen bellen, door te bellen naar  030-737 06 26.

Iemand in uw plaats?

Iemand anders mag ook uw pakket ophalen. Maar dan moeten we dat van tevoren weten. U kunt ons bellen en doorgeven wie er komt. U kunt ook het formulier achterin het informatieboekje invullen. U geeft het mee met degene die het pakket komt halen. Het formulier is ook te downloaden op onze website en te krijgen bij de voedselbank.

Let op, de persoon die uw pakket ophaalt moet zich kunnen legitimeren.

Als u niemand kunt vinden, neem dan contact met ons op. In uitzonderlijke gevallen bezorgen we pakketten bij u thuis.

Wat doet het intaketeam?

Deze vrijwilligers behandelen de aanmeldingen, houden zich bezig met intakegesprekken en het beoordelen van de financiële situatie van onze klanten. Zij onderhouden nauw contact met het hulpverleningsinstanties in Houten. De vrijwilligers van het intaketeam blijven de mensen begeleiden zolang zij gebruik maken van de voedselbank.

De gesprekken met het intaketeam vinden plaats in het Huis van Houten, Onderdoor 160 (boven de bibliotheek)

Translate »